FAQ

Filtruj według tematu
Wszystko
  • Wszystko
  • Informacje o odlewkach
  • Zamówienia i płatności
  • Wysyłka i dostawa
  • Zwroty i reklamacje
  • Inne pytania

Informacje o odlewkach

Tak, oferujemy wyłącznie oryginalne perfumy, które rozlewamy z pełnowymiarowych flakonów zakupionych od autoryzowanych dystrybutorów i perfumerii.
Nasze odlewki dostępne są w różnych pojemnościach – zazwyczaj 2 ml, 5 ml, 10 ml, 15ml i 30 ml. Dokładne pojemności znajdziesz na stronie produktu.
Odlewki przelewamy do wysokiej jakości szklanych fiolek z atomizerem, które zapewniają komfortowe użytkowanie i zabezpieczają zapach przed utlenianiem.
Jeśli odlewka jest przechowywana w chłodnym, ciemnym miejscu i szczelnie zamknięta, jej trwałość jest porównywalna z oryginalnym flakonem – zwykle kilka lat.

Zamówienia i płatności

Wystarczy dodać wybrane odlewki do koszyka i przejść do procesu finalizacji zamówienia. Wybierz metodę płatności, podaj dane do wysyłki i potwierdź zamówienie.
Akceptujemy szybkie płatności online (np. Przelewy24), BLIK oraz płatności odroczone PayPo!
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, istnieje możliwość jego zmiany lub anulowania. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby sprawdzić status zamówienia.

Wysyłka i dostawa

Oferujemy wysyłkę kurierem oraz do paczkomatów InPost. Szczegółowe informacje na temat kosztów i czasu dostawy znajdziesz na stronie „Dostawa i płatności”.
Standardowo zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin w dni robocze. Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki i lokalizacji odbiorcy.
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer śledzenia, który pozwoli Ci monitorować status dostawy na stronie przewoźnika.

Zwroty i reklamacje

Ze względu na higieniczny charakter produktów nie przyjmujemy zwrotów otwartych odlewek. Odlewki z nienaruszoną plombą kwalifikują się do zwrotu w ciągu 14 dni od momentu zakupu. Jeśli jednak masz problem z zamówieniem, skontaktuj się z nami na pewno znajdziemy jakieś rozwiązanie!
Jeśli produkt dotarł uszkodzony, napisz do nas i dołącz zdjęcie uszkodzonego produktu oraz opakowania. Zweryfikujemy zgłoszenie i zaproponujemy rozwiązanie.
Nie oferujemy wymian odlewek, ale możesz złożyć nowe zamówienie na wybrany zapach.

Inne pytania

Jeśli nie jesteś pewien, który zapach wybrać, sprawdź nasze opisy produktów, gdzie znajdziesz informacje o nutach zapachowych i ich charakterze. Możesz też zamówić próbki kilku różnych zapachów, aby przetestować je przed zakupem większej pojemności.
Tak, jeśli jesteś zainteresowany większym zamówieniem, skontaktuj się z nami, aby omówić dostępność i ewentualne rabaty.
Obecnie nie mamy stałego programu lojalnościowego, ale regularnie organizujemy promocje i specjalne oferty dla stałych klientów.
Najłatwiej skontaktować się z nami poprzez e-mail lub formularz kontaktowy na stronie. Odpowiadamy na wiadomości w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Masz jakieś inne pytanie ? KONTAKT